och du tar allting för givet

en riktigt lyckad avslutning igår, trots mina tidigare tvivel. var jättetrött på förmiddagen efter torsdagens student, men det bättrade sig när jag väl kom iväg till amanda. vi var där några timmar, sen åkte jag och mötte jenny och una i dalby. vid halv nio-tiden kom de andra till jenny och det blev en trevlig kväll.

i morse gick jag upp halv sex och åkte och hämtade johan på stationen. så härligt. vi kom hem och sov ett par timmar till, matchen var inställd så vi låg kvar länge. hela dagen har varit väldigt dagen efter, men det är mysigt. har tittat på film, varit och handlat hos maria och ikväll ska vi baka jordgubbs- och rabarberpaj till efterrätt.

blir kanske inte mycket skrivet i veckan då sommarjobbet börjar på måndag. på kvällen åker jag och johan till skanör och äter middag och hämtar tvillingkusinerna, sen är de här till onsdag då både de och johan åker hem. efter det är det midsommar, blir nog i skanör med släkten, ändå mysigt.

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Hahaha, men tilda. Du gör ju verkligen minerna med meningen ju. Jag skulle ta foto och dirrekt åkte tungan ut :P Gulleplutt! kram på dig, hälsa johan! Älskar dig.

2009-06-15 @ 00:04:44
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0