so turn it up and break it down

en bra nationaldag in alles. först ner till tornavallen och träffa maria och bettan en stund, hälsa på alla gamla kändisar från hällestad, saknar det ändå. efter det var det full fart till hardeberga och stå i kiosken under herrlagets match. det förlorade, men jag och sofie hade trevligt iallafall. sen bar det av hem en timme och prata med johan, ikväll var vi hos amanda och tittade på fotbollen. fotbollen i sig var KATA-FUCKING-STROF, men en väldigt trevlig kväll blev det, som slutade med en snabbversion av mamma mia där vi skrålade med för fulla muggar.

nu sitter jag hemma och fryser lite, och myser i skjortsen jag fick av amanda, hon är en pärla. pratar med johan, vi har 10 månader idag, fy fan vad tiden går fort, men jag gillar det. om en vecka är han här. jag längtar.

agnes fyller dessutom 18 idag, hoppas hon är ute och firar =)

match, samling kvart i tolv. jag som tänkte sova länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0