this is not my fight

sitter och lyssnar på those magic numbers, ett hett tips för alla som behöver en mysstund. sök på spotify och börja ovanifrån, det är vad jag gjort =)

en veckas slit över, fyra dagar fyllda av skratt tårar skäll gnäll frågvishet disk lekar och fotboll. i måndags var jag och johan i skanör och hämtade tvillingarna och åt god middag, hur mysigt som helst. sen var pojkarna med på sommarveckorna tisdag onsdag och johan var också med lite på eftermiddagarna. igårkväll åkte alla hem, men johans tåg blev försenat pga en olycka vid burlöv, en person blev påkörd och dog, så det var massa klydd för hans del i natt. ikväll på träningen fick vi reda på hur det går för jörgens familj, jag tycker så jävla synd om dom, det är verkligen sjukt hur mycket som kan drabba en enda familj.

jag saknar mina tjejer. alla. särskilt malin & amanda, och de andra tjejerna från klassen. mina älsklingar.

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Jag saknar dig också! Haha, har jag konstant pms kanske? Mina ögon började nämligen fyllas med tårar när jag läste4 att du saknade mig med. Haha, pinsamnt!

2009-06-19 @ 14:07:51
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0