where you're gonna sleep tonight?

började dagen med att jag vaknade av att det kittlades i näsan, så fick gå upp och åtgärda saken. tog låååång tid på mig att vakna, låg på soffan och läste lite, åt ett ägg till frukost och satte inte i linserna förrän vid ett när mamma ville ha med mig till plantskolan. sagt och gjort, in i duschen och på med linserna och vi var off till staffanstorp. övningskörde dit, gick hur bra som helst faktiskt. köpte två krukor, åt vars en hamburgare sen åkte vi och handlade på hemköp och hyrde film. när jag skulle köra hem därifrån, en väg jag kört typ 1000 gånger, fick jag tre motorstopp innan jag ens kom ut från parkeringen. suck alltså.

väl hemma kokte jag kaffe sen satte vi oss ute i solen. min hud börjar gilla mig lite mer nu, blev faktiskt märkbart brun bara av den timmen vi satt där ute. det uppskattas! vid fyra gick vi in och la oss på soffan och tittade på changeling. lång var den, men blev trots det aldrig tråkig, en sevärd film, trots att jag inte gillade angelina jolie i rollen som mamma. det klär henne inte.

läser flickan som lekte med elden nu, uppföljaren till män som hatar kvinnor. artar sig bättre än sin föregångare. trots att första boken var väldigt bra gillade jag inte början, då den var svår att komma in i, men det är lättare nu när man känner alla personer, kan bero på det. ett längre uttalande kommer när jag är klar, förhoppningsvis innan jag åker på onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0