crazy

en rätt seg dag, stora plus var dock inessas trevliga nyheter, att powerpointen blev klar och att det gick fantastiskt bra på ensemblen! blev mycket imponerad av hela gruppens insatser, kan nog bli riktigt bra tillslut. är lite tveksam till nästa låt (crazy - patsy cline) men vi får se, om jag är tillräckligt ambitiös med mitt pianoövande (mhm, det var ett tag sen) går det nog bra.

träningen igårkväll var riktigt rolig, vi få som tagit oss dit var pigga trots helgens träningsläger fick upp ett riktigt bra tempo i slutet av spelövningen. angående träningslägret tror jag inte att någon kan summera en match, en träning eller i detta fall, ett läger bättre än hille, så ni får läsa om helgen på hennes blogg istället :)
http://helenaogren.blogg.se


nu ska jag skriva engelskanovellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0