crosses all over

jag är i dalarna, som jag kanske sagt hundra gånger eller så =) för en gångs skull tänkte jag att ni skulle få en uppdatering härifrån, passa på nu när johan ändå är borta (fast nu kom han tillbaks). det har varit en mysig helg, fast det finns inte så mycket att berätta direkt, var på en boomtown-konsert i lördags som inte var så spännande, igår var vi på promenad och förutom det sov vi mest och idag hade johan högskoledag och jag följde efter och plockade pennor, eller johan plockade jag tittade mest på.

en stor kram till amanda och så hörs vi imorgon när jag kommer hem. adjöss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också ha kram såklart _o ?!?!!! , ja tkr de e bra, nu börjar de bli lite roligare hähä. Nej men alltså ja, det jag menar e de e bra du uppdaterar om ditt liv även om du inte e hemma :)))! vad va de för knas koncert då?

2009-03-11 @ 21:52:10
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0