don't you know love can kill anyone

simba, min vän jack russeln, är och hälsar på, ett av få djur som faktiskt tycker om mig, så han sitter och myser vid mina fötter :) var och såg slumdog millionaire innan med mamma och ellen, fruktansvärd men riktigt bra, helt klart sevärd.

innan idag spelade vi match mot veberöds p14, vann med 5-1. första minutrarna var katastrof men vi lyfte oss efter hand och spelade stundtals riktigt bra. det var kul att spela idag, ser fram emot matchen imorgon.

har haft huvudvärk nästan konstant de senaste veckorna, jag undrar vad det beror på. mamma tror det är en biverkning av p-pillerna, men de har jag ju nästan haft ett helt år så det borde ju inte komma nu isåfall. järnbrist var hennes nästa alternativ. vad vet jag.

förresten dissikerade vi ju fårhjärta igår, finns smaskiga bilder på inessas bilddagbok (inessa), det luktade säääääräckligt, men var faktiskt väldigt intressant. jag börjar bli en riktig naturare, suck.

saknade amanda under "earth hour" eller vad de nu kallar det. hade varit trevligt med lite sällskap, men hon behövde nog kureras. fast mamma och ellen duger väl de också. och så ringde malin från dylan, så gullig hon är :) och så saknar jag att hålla på med hästar. fast det är underbart att det känns så bra med fotbollen =) som en ny människa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadbra med fotobollen :D mja självklart samtal de där, han e ju legend :O egentligen....huh

2009-03-30 @ 22:46:14
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0