du får om du vill, det blir trångt för min soffa är smal

en vanlig dag idag, med ovanligt fint väder, så vi firade och åt glass. mina tjejer är nog världens bästa, åh, jag blir så glad bara av att tänka på det. dagens bästa var birger på fysiken, hahaha jag älskar hans miniräknare, den dog hela tiden och ställde om sig till radianer istället för grader vilket birger inte fattade, så lånade han inessas miniräknare som också var inställd på radianer, vilket han inte heller visste, och så blev det bara fel och så sa han med världens mest uppgivna uttryck: TILDA JAG FATTAR INTE! :(
jag skrattade så jag grät.

förkylningen bet i ordentligt under natten så fick titta på träningen istället för att vara med, förhoppningsvis mår jag bättre imorgon och kan vara med lite iallafall. just snyggt att jag blir sjuk lagom till träningslägret. på tal om det är det ju härligt att slippa sova ensam, 38 tjejer i en klubbstuga och eventuellt samma luftmadrass som lottie, bangar inte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0