en trasig gammal korg, helt tom

det är dåligt med läsare på bloggen, jag kanske helt enkelt blivit tråkigare. ingen höjdarförstamatch, men kunde gått betydligt sämre så jag är ändå nöjd. fick mvg på biologiprovet, min lycka var gjord! kemin desto sämre, men anton och nisse hade bakat kakor till matten och jag hade nytt block så jag var nöjd. en bra dag.

när jag blir stor ska jag bo i halmstad, i kärleken. tänk vilken lycka att få bo i kärleken. det kan ju inte bli annat än perfekt.
nästan borta vid kärleken, vid ett moln av hägg
hon sa här skiljs vår väg
fingertoppar som rörde varann
var allt vi hann innan hon försvann

för övrigt sitter jag och lyssnar på per gessle av alla, längesen sist men det är nostalgi. mazarin var en fin tid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja där vill ja med bo :D sånt reklamnamn :D bara för o locka folk hahah :D

2009-03-17 @ 23:31:01
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0