I'm falling in love with your favourite song

två föreläsningar idag, en dålig och en bra, sen idrott, cirkelträning, alltid lika jobbigt, särskilt när det är tävling, suck! fast det är skönt efteråt. köpte fotbollsskor med pappa efter skolan, övningskörde, ingen höjdare idag, ungefär 200 motorstopp, fast så var det första gången jag körde i stan. haha det var rätt kul faktiskt, skulle svänga vänster in på en väg så kom det en cykel på trottoaren så jag var tvungen att tvärbromsa, och eftersom det var trottoar var det en "vägbula" eller vad man ska kalla det, ni fattar, och då gav jag för lite gas uppför och fick motorstopp, sen kom det en bil bakom mig också så fick världens panik och bara motorstoppade hela tiden tills pappa sa till mig att trycka ner gaspedalen så gick det bra. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0