it's not a bird, not a plane

idag städade jag färdigt på mitt rum, enda undantaget är dammsugningen vilken jag lämnar tills vidare, förmodligen blir det imorgon eftermiddag. hittade massa kul saker, bland annat en cd med ett arbete vi gjorde i sexan och bilder från vår lägerskola och dag i köpenhamn med klassen då, haha 6c, det var tider det.

då vi hade d-dag sov jag länge, närmare bestämt 11 timmar, läste en del i män som hatar kvinnor (jag har inte alls kommit in i den som alla säger att man gör än, men det kommer väl) och vid halv ett åkte jag och pappa in till lund för att handla födelsedagspresenter till mamma och sen gå på utvecklingssamtal. en spikmatta och en vattenkanna blev det till mamma och det gick bra på utvecklingssamtalet förutom att han hade dubbelbokat mig och jonas så vi fick vänta, suck. efter utvecklingssamtalet åkte pappa hem och jag kidnappade jonas och ivo för ett besök på glasskulturen innan inessa kom och vi åkte till sally (där amanda var) och bakade till matten. gott gott gott säger jag bara. vi kommer bli tjocka av den här nya trenden att baka varje vecka.

för övrigt en helt underbar dag med helt underbart väder! över tio grader och sol tackar väl ingen nej till?

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför köpte ni spikmatta :D? hade hon önskat sig de ? :D hahah

2009-04-04 @ 11:20:29
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0