jag hade inga veckor inga dar

en rätt bra dag, fick mycket gjort på engelskan, var aktiv på fysiken, gick helt okej på gehörsprovet (inte lika bra som staffan sagt), gick helt okej på kemiprovet även om det stör mig att jag failade på en uppgift och så fick jag ju min efterlängtade helryggsmassage =) fika med maria efter skolan, härligt, hem och göra biologiläxa, prata med johan, äta och byta om och nu sitter jag här, 19:40 kommer jörgen (snarare 19:45 om jag känner honom rätt) och då bär det av till träningen.

urinvägsinfektionen jag trodde hade försvunnit börjar förresten ta fart igen och imorgon blir det vårdcentralen och penicillin förmodligen.

måste bara berätta om veckans skolmat när jag ändå håller på.
måndag: chickybits - börjar starkt!
tisdag: mald fiskspya med grönsaker?
onsdag: broccoligratäng och prinskorvar utan broccoligratäng
torsdag: pasta med ost- och skinksås.
och det värsta är att soppan är kvar. jävla usel matvecka det här, usch! fiskspyan tog dock priset som skummaste maten under min skolgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0