jag var virrig och trött

huvudvärken sitter i för tredje dagen, jag börjar undra vad det är som är fel. iallafall en bra dag idag, skoldagen flöt på rätt så bra, det kändes lite ensamt bara, amanda var sjuk och sen gick birger till tandläkaren så på matten var det bara jag och sally, hör inte till vanligheterna precis, inte för att jag har något emot det =) fika med malin efter skolan och nu sitter jag här. dock är det kemiplugg som väntar, inte bra inte bra. det känns dock inte så svårt. fast ulla har typ sagt en av uppgifterna som kommer på provet så den måste jag iallafall räkna på.

ikväll blir det konstgrästräning, härligt. kunde dock varit utan vinden, japp! och imorgon kommer bli en bra dag hoppas jag, först gemu, kemiprov, fysik, engelska och sist massage, där jag ska få helryggsmassage, mmm, bangar inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för fikan tilda :) trevligt värre måste jag säga !

2009-03-04 @ 21:24:52
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0