kathy I'm lost, I said, though I knew she was sleeping. I'm empty and aching and I don't know why

en skön dag, fick sluta efter matte och ehl då cecilia var sjuk idag, riktigt härligt! hemma vid ett, plockade ur diskmaskinen, packade upp efter träningslägret, plockade undan min rena tvätt och tog bort kläderna från golvet på mitt rum, ringde sj och la mig och sov en halvtimme. har fått 50 sidor lästa, och förmodligen också hittat mina tre citat så jag kan börja skriva även om inte boken hinner läsas ut, vilket känns väldigt skönt, även om jag givetvis måste ha som mål att hinna läsa ut boken. om en halvtimme bär det av till träning, inte särskilt pepp men det är bra för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0