men den rymmer en dans

träningslägret är slut, det har varit en riktigt kul helg och jag känner mig officiellt som en hardebergare nu. jag och johan har hoppat av berlin i påsk, mest pga ekonomiska skäl, men det känns väldigt skönt. mycket lugnare så, och så får vi huset för oss själva en hel helg.

en längre redogörelse för träningslägret kommer nog imorgon eller så, beror lite på för den där engelskaboken väntar på att bli utläst. det går dock på rätt håll, är kommen ända till sidan 213 nu, bra jobbat! bara 350 kvar, men det fixar vi imorgon eller så. hoppas jag. nu måste jag gå och lägga mig innan jag somnar här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

wah? inget tyskland ? så tråååkit :(

2009-03-25 @ 18:21:02
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0