och hon mötte mig med sitt leende

råkade precis ta bort hela inlägget, jävla mög. jaja

en bra dag idag, gjorde inte särskilt mycket i skolan, labb på biologin (utan labbrapport, mums!) pratade om hur mycket vi skulle missa på fysiken de närmsta veckorna (MYCKET), håla med birger, inessa och en halv pizza och sist idrott där jag höll halva lektionen (skulle hållit med amanda men hon är fortfarande sjuk det lilla livet) och inessa och sally halva. efteråt gick jag, erik och simon och köpte glass som jag fick kasta i mig så jag skulle hinna äta upp den innan bussen kom. jag hann minsann både äta upp glassen och hinna med bussen, bra jobbat tycker jag!

när jag kom hem hade ellen bakat muffins på hemkunskapen, INTE mig emot så nu har jag tryckt i mig några såna och känner att magen vill ha några till. kanske får skicka henne på uppdrag någonstans så jag kan ta en utan att hon märker. och så hoppas jag på att få övningsköra någon timme i eftermiddag, det var längesen sist nu. och så ska jag ju packa.. ikväll blir det förhoppningsvis en liten fika med birger och sally innan tåget går 23:23 :)


Kommentarer
Postat av: Amandaep

Blä, nu måste jag göra egen lektion (eller krasha någon annans). Jag hatar att vara sjuk. Det är riktigt bull.. något jag kommer att banga resten av livet! Kram

2009-03-06 @ 15:54:21
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0