och vi höll oss kvar till gryningen, jag har aldrig skrattat så länge

engelskaredovisningen blev kanske inte någon superhöjdare, men det är iallafall över nu och allt är inlämnat i tid, skönt. plankade och transponerade delar av en låt på gehöret, staffan tyckte jag var duktig och jag var glad :) vi slog oss i huvudet med gummikorkar på fysiken och tittade på film och tittade på när ulla löste uppgifter på kemin. på massagen somnade jag som vanligt, börjar bli en trevlig vana, nästa vecka har vi ingen teori utan sovmorgon och på torsdagen ska vi ha hel nack- & ryggmassage, underbart. efter skolan åkte jag och sally till amanda som hade förberett våfflor, sjukt gott och massa prat som vanligt, det behövs alltid.

ikväll var jag nere och tittade lite på träningen i snöovädret, jag blev så himla glad, alla är så gulliga och verkar så glada att man kommer, det känns så skönt. nu sitter jag och lyssnar på håkan och har huvudvärk, tror det får bli en tidig kväll ikväll, måste ju ladda för att dissikera fårhjärta imorgonbitti och testa mitt gymprogram på idrotten. kommer bli en härlig dag, känner det på mig =)

Kommentarer
Postat av: My

Klart man blir glad att du kommer ner Tilda! :)

2009-03-26 @ 22:03:47
URL: http://myssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0