time, time, time, see what's become of me

jag hade skrivit en jättelång text om min dag och så råkade jag radera den nyss. jag tänker inte skriva om den.

dagens plus:
- mental träning (läs avslappning) på massagen
- föreläsning om organdonation på biologin
- gratisvåfflor på mårtenstorget
- engelskaarbetet är klart, både novelanalysis, memo och pp till redovisningen, som är imorgon och kommer gå bra
- vi fick twilight nummer ett och två i brevlådan idag och jag har börjat läsa män som hatar kvinnor
- lördag kväll kommer bli perfa efter en dag av storstädning
- presenterna till firandet av malin una och jenny på söndag är i princip fixade
- tjejkvällen nästa fredag kommer bli sjukt mysig
- peace and love verkar vara uppdelat i temadagar och musikdagar i år igen = hinner jobba tre dagar extra
- det är snart påsklov!!!

en bra dag helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0