vi var konstnärer och dom bästa i sitt slag

en bra dag, gick bra på ensemblen, biologin och kemin gick snabbt, pratade mest om föreläsningarna nästa vecka, svenskaprovet var jättelätt, 1 X 2-frågor i mitt hjärta (amanda, ni som var sjuka skulle göra det på en d-dag i slutet av månaden, krya på dig hjärtat!), äääääääääcklig lunch, så jag och sally delade på en pizza sen åt vi glass till efterrätt, mums! efter lunchen var det matte, sen på engelskan gjorde vi muntlig förberedelse för nationella, gick nog rätt bra faktiskt. mycket skönt att komma hem, är helnöjd med att det jobbiga är över för ett tag, eller, kemiprov på torsdag är väl ingen höjdare men jag har faktiskt inte planerat att plugga så mycket. det känns som att jag har bra koll på det. det är engelskan som ska göras, boken jag inte börjat på är väl det tyngsta just nu, men den ska tydligen vara bra så jag får hoppas att det stämmer.

imorgon ska jag träffa malin och på torsdag maria, det var längesen med båda två och ska bli härligt att se mina flickor igen.

en härlig sak jag precis upptäckte är att klockan är tjugo över sex och det är inte ens helt mörkt än. jag längtar helt sjukt mycket till sommaren, sommarveckorna, peace and love, äntligen få fylla 18, ååh ge mig :)

Kommentarer
Postat av: MALALAL

mja, sommar är ngt de flesta längtar till tror ja .. SÅ SKÖÖÖÖÖÖÖNT de hade vatt :D

2009-03-04 @ 20:56:36
URL: http://ciih.blogg.se/
Postat av: MALALAL

mja, sommar är ngt de flesta längtar till tror ja .. SÅ SKÖÖÖÖÖÖÖNT de hade vatt :D

2009-03-04 @ 20:57:23
URL: http://ciih.blogg.se/
Postat av: MALALAL

mja, sommar är ngt de flesta längtar till tror ja .. SÅ SKÖÖÖÖÖÖÖNT de hade vatt :D

2009-03-04 @ 20:57:33
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0