you are mine to keep

jag har glömt skriva. skrev jag om slumdog millionaire? den var bra, sjukt obehaglig men väldigt bra. lördagkvällen efter det var rätt tung faktiskt men det gick över, johan är bäst i världen. söndag, fortsätta städningen av mitt rum (VÄLBEHÖVLIG, och inte färdig), match och tjejmiddag/födelsedagsfirande med malin agnes una och jenny för malin una och jenny, mycket trevligt =)

idag har varit en helt okej dag. lite trött och så, men ändå okej. blev nääästan klar på matten, tillräckligt klar för att skippa det jag har kvar iallafall. på kören var es1orna jobbiga och på svenskan kom vi igång med arbetet, mycket bra! efter skolan fick jag inget nytt busskort för hon var suuuuuperupptagen, sen fikade jag med inessa som berättade trevliga nyheter, I like! sen kom amanda och sen åkte vi hem var och en till sig. nu är det snart träning och imorgon ska jag sova länge (det är d-dag), städa, köpa presenter till mamma som fyller år imorgon, gå på utvecklingssamtal och baka kakor med amanda och sally och eventuellt inessa. mysipys!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad va de för trevliga nygheter :O :D nu blev man väldans så nyfiken :O

2009-03-30 @ 22:48:42
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0