but my mind is still june

efter lite drygt fyra timmars sömn i natt (på tåg) har jag varit en liten tjurskalle idag. inte känt mig så trött förrän nu, men tjurigheten gick inte att missta sig på. sjöng två nya låtar på kören, hur mysiga som helst. mvg på svenskaarbetet jag gjorde när jag var hos johan i påskas, bangar intee. bara två skoldagar kvar denna veckan sen har vi d-dag torsdag och fredag. på torsdag har vi friluftsdag 8.45-12.00 och fredag nationella 8.20-11.00 tror jag, men ändå så himla nice.

nu är det dock biologiboken som gäller, fetaste humanfysiologiprovet på onsdag och jag har läst igenom det en gång. suck. och jag SKA hinna träna imorgon! finns inga ursäkter.


Kommentarer
Postat av: My

Ja. se nu till o hinna, Tilda! =D

2009-05-05 @ 10:27:34
URL: http://myssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0