I think there's one in my raincoat

ibland tycker jag saker bara för att jag vägrar tycka samma sak som min mamma. idag tittade jag på robinsonfinalen. jag har bara sett ett eller två avsnitt innan så var inte särskilt insatt och brydde mig inte särskilt mycket om vem som vann. mamma frågade vem som vann och jag berättade att eleonor vann mot jarmo i finalen. mamma uttalar sig ungefär: "ja men det tycker jag var bra för hon är ju trebarnsmamma och alla trodde att hon inte kunde något så dom räknade ut henne från början, och hon har ju varit ärlig genom hela tävlingen och inte haft pakter annat än med sig själv och varit smart och inte gjort sig ovän med någon" blablabla och så malde hon på. anledningen till att det irriterar mig så mycket är att hon för det första påstår att hon avskyr robinson så fort någon annan vuxen är i närheten, men om det bara är hon och jag och ellen tittar hon gladeligen och vill helst inte byta kanal. för det andra grundar sig hennes uttalanden enbart på vad hon sett under tre avsnitt och vad hon läst i kvällsposten, som är hennes älsklingswebsida. JAG BLIR TOKIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0