I'll take my clothes off and it will be shameless, 'cause everyone knows that's how you get famous

lyssnar för tillfället massvis på lily allens nya skiva på spotify, hääärligt. det tackar vi amanda för! både tipset och spotify.

jag är förkyld som en gris. inte blev det bättre av att ha massvis med kör idag. först körlektion, sen eftermiddagsrep och sist konsert på kvällen. rösten är inte i sitt esse nu precis, men konserten gick iallafall helt okej. nu har jag huvudvärk, ont i halsen och massa snor i näsan.
mitt i allt elände måste jag förresten berätta om ett jättekul sms jag fick av amanda häromdagen! jag skrev något i stil med: "din röda näsa smittar, min ser ut som ett rödljus nu!" och fick svaret:

"Ajdå, jag ska försöka hålla den i styr så att ingen annan blir infekterad. Det vore hemskt, en sådan förbannelse! (Min näsa är också röd nu, förmodligen för att jag är förkyld men hur kul hade det inte varit om det var telepatiskt!) :-D (Eller kanske en graviditets-grej. Du vet, när kvinnan går upp i vikt så gör mannen det. När min näsa blir röd så blir din det :) Av sympati liksom) slut på sms:et"

imorgon eftermiddag/kväll (vad är det egentligen halv sex?) åker jag till dalarna, så härligt! fast lite synd att det ryktas sommar här nere när jag åker iväg..

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Jag ska skicka låtarna till dig, lovar, jag har bara inte hunnit! :D<3

2009-05-21 @ 10:01:15
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0