like a bride over troubled water I will lay me down

i morse hade jag sovmorgon, så härligt så. kemi med vääärldens tråkigaste labb, man skulle undersöka om ämnen var sura eller basiska och sen skriva deras protolys. problemet var bara att jag och birger fick två ämnen som var neutrala och därför inte hade någon protolys, så inte mycket att göra för vår del.

var med på halva fysiken också innan det var dags att äta lunch och bege mig bort mot klostergården. dags för sista och avgörande delen av slaget om lund - fotbollsmatchen. min karriär i spykens if blev kort, muskelbristning i baksidan av låret efter 5 min ungefär, men de andra skötte sig finfint och tjejernas del av matchen slutade 2-0. även spykens killar fick in 2 mål och matchen slutade 4-0 till spyken och alltså vann vi slaget om lund med 2-1! underbart.

ingen träning blev det, tränarna förbjöd mig att träna eller vara aktiv innan det slutat göra ont. woho! ...

förmodligen inget mer bloggande på ett tag nu, imorgon bär det av till 50-årskalas i skanör och kommer inte hem förrän på söndag. see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0