men ingen är där när vi vänder oss om

jag saknar kent till peace and love. sitter och lyssnar på vy från ett luftslott nu, påminner mig om johan som sitter och nynnar med när han tror att jag inte hör, jag älskar det. åkte hem därifrån igår, det blir bara jobbigare för varje gång. mådde särilla dessutom hela natten så det blev bara matte för mig idag sen åkte jag hem. turligt nog var cecilia inte där idag, så missade inga lektioner. snacka om flyt. på matten fick vi reda på våra resultat på nationella proven, sjukt nöjd, hade bara 3 gfel och 1 vgfel av 44 poäng, hon hade inte rättat för mvg än men borde kunna sätta dit någon kvalité och få mvg i ma c, så jävla skönt! åh.

innan jag åkte hem tjugo i tolv träffade jag amanda en liten stund. hon är fin hon. när jag kom hem sov jag, gott och länge.

har fetaste ångesten för att jag inte kan träna i veckan, ska vara barnvakt både tisdag och torsdag, och behöver pengarna så tackar inte gärna nej heller.. men tränade inget pass förra veckan och i helgen har vi vår första u-lagsmatch på åratal. får förmodligen inte spela nu när jag har varit borta så mycket, så jäkla tråkigt.

i morse läste jag ut andra boken i twilight-serien, när jag hör din röst. åh fy vad jag grät. hela boken gjorde ju bara ont i hjärtat. inte konstigt att folk tycker den första är bättre när man mår så dåligt av att läsa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0