så länge vi andas

det är underbart med fint väder. idag har jag varit ute från halv elva till fem ungefär. först var det match i lund mot lbk på konstgräset på klostergården. HELVETE vad varmt det var säger jag bara, fötterna höll på att brinna upp, minst sagt. orkade ingenting heller, spelade bara en stund i andra halvlek. vi förlorade, spelade inte särskilt bra och de var riktigt duktiga, så det var rättvist på alla vis.

när jag kom hem gick jag bort till tolvan och satt ute och fikade med malin, una och jenny några timmar. det är alltid lika härligt att se dom. imorgoneftermiddag, eller ja, halv tolv när vi slutar, ska jag sally och amanda lägga oss i botan och sola/plugga fysik. ska bli mysigt tycker jag.

ikväll var maria här. det är alltid lika härligt, idag blev det först middag med mamma och ellen och sen moulin rouge och ostbågar och vindruvor. mums.

efter att ha sett moulin rouge saknade jag bara johan ännu mer. det är hopplöst. han slutar på fredag också den jäveln. jag vill ha dig här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0