set me free

det hänger åska i luften. det känns i huvudet och det syns på himlen. och så är det sådär konstigt varmt fast ändå inte fint väder. det åskade lite innan men det känns som att det borde komma en rejäl urladdning snart, hade varit rätt skönt faktiskt. har sjuuk mensvärk också, fattar inte varför det har börjat bli värre på sista tiden, ingen höjdare faktiskt. varit jätteirriterad hela dagen dessutom men jag skyller på pms.

jag har varit barnvakt idag. tre timmar kändes som en evighet, men jag överlevde och kom hem 200 kr och en teckning rikare. den föreställde en kattunge, eller nej förresten, en hundvalp, äsch, den är vad man vill. väldigt praktiskt faktiskt.

och så längtar jag till peace and love. just nu är jag verkligen sjukt pepp. bra band, bra folk, bra väder. helst iallafall. de två första vet jag att jag får, det känns bra. förhoppningsvis ingen magsjuka i år, men denna gången har jag närmre hem iallafall, eller hem till johan, så då behöver jag inte oroa mig och då blir jag säkert inte sjuk heller bara för det. och dessutom vet jag att jag överlever det om det händer.

imorgon ska jag träffa beccsan och fika och sen springa en runda om vädret är på min sida. min runda är 4,3 km mätte jag på eniro igår, mycket längre än jag trodde, tippade max 3. på torsdag blir det barnvakt igen och på fredag ska jag springa coopers och sen klippa mig.

nu började det regna och storma, tror att åskan närmar sig med stormsteg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0