so I can shake you

idag har varit en bra dag. i morse var det prov i idrottsskador och massage, gick bra med tanke på hur mycket jag pluggat iallafall. på biologi hade vi uppsamlingsdag så jag läste några sidor och satt och slappade mest. på fysiken räknade vi uppgifter och gick genom det vi ska ha till provet. efter fysiken hade vi lunch, och efter att vi ätit skulle jag till syster och hämta en värktablett mot min horribla mensvärk, men tror ni inte att hon är ledig onsdagar jämn vecka?!! suck. matten var bara räknande hela lektionen.

efter skolan gick jag till centralen och mötte rebecca. tiden flög iväg och plötsligt var klockan redan halv fem och vi åkte till dalby och lämnade papper om rebeccas sommarjobb på medborgarkontoret, sen åkte hon till veberöd och jag hem hit. riktigt kul att träffa henne, hur längesen som helst sist och nu har vi bestämt att vi ska bli bättre på att hålla kontakten.
en lång powerwalkpromenad med mamma senare blev det räkmackor till middag och sen hamnade jag här, njuter av att inte ha något att plugga, tittar på bones och laddar inför grey's, underbart.

imorgon åker alla till siesta. förstår inte hur de kan vara så pepp i det här tråkiga vädret. tycker dessutom inte det är särskilt bra band i år. fast ja, det är väl annorlunda när man väl ska dit antar jag, och om man gillar banden såklart. jag ska inte klaga, det är kul för deras skull men jag är inte ett dugg avundsjuk =) om det inte blir fint väder, då börjar jag nog avundas lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0