we'll marry our fortunes together

idag har jag varit sjukt nöjd med mig själv. på morgonen tog vi blodprov på varandra och skulle testa blodgrupp, jag HATAR sprutor, särskilt såna pistolskott i fingrarna, fy katten! blev helt darrig, men jag klarade dock att både ta på birger och bli tagen på, helt frivilligt, duktigt. sprang coopers på idrotten och sänkte mig med 40 s jämfört med min gamla tid i ettan, sen klarade jag livräddningen på 1.19, gränsen var 2.20 så kändes också riktigt bra. härligt!

efter skolan klippte jag mig, inte så stor skillnad men det var ju inte heller meningen, och det känns fräschare iallafall. skillnaden brukar kännas mest när man ska sätta upp det och tvätta det och borsta och sånt, och det har jag inte gjort än haha. ikväll blir det myskväll med amanda och sally, I like. tjejfilm och massa onyttigheter, det kan inte slå fel! imorgon ska jag göra fysikuppgifter och titta på a-lagets match mot sandby om vädret inte blir fruktansvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0