will you ever see the scars

okej. självdiciplinen tryter och trots mina löften till mig själv om att hela eftermiddagen skulle vigas åt biologiplugg så jag satte mvg på provet imorgon, så sitter jag nu här och bloggar.

ett kort inlägg om dagen då. har om möjligt varit ännu mer trött än igår. tog på mig alldeles för kalla skor för det regniga vädret, kom till magle och såg två änder (?!) stå och se förvirrade ut, något som sally och birger hade roligt åt senare när jag försökte imitera dom.. ensemblen gick väl okej, sen kort kemi biologi och lång svenska, gjorde inte så mycket, lunch och matte sen var engelskan inställd så vi slutade tidigt, skönt. träffade rebecca och lottie på bussen hem, kul! särskilt att träffa rebecca, det blir inte så ofta längre, lottie ser jag ju på träningarna (när jag nu är där..). övningskörde från dalby, genom alla rondeller, ut på elvan och tillbaks till dalby för att sen köra hem, gick faktiskt riktigt bra. får bli en till tur ikväll på väg till träningen.

förresten, birger avslöjade idag att han är en trogen läsare av min kära blogg, så här kommer en liten hälsning till honom: HEJ BIGGIE!
nu är det plugg.

Kommentarer
Postat av: Biggie

hahahaha, klart som korvspad jag är;)

2009-05-07 @ 20:28:09
Postat av: Biggie

Hahahah, klart som korvspad jag är;)!

2009-05-07 @ 20:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0