you're everything I need and more

vi har planerat inför sommaren idag, jag och johan. det känns skönt att ha det klart. de första två veckorna (jobbar iofs) och mellan den 6-30 juli kommer jag vara hemma, eller i skåne iallafall. sen bär det av till dalarna några veckor innan skolan börjar. kan vara bra att veta.

denna helgen har jag varit duktig. i fredags var jag barnvakt från sex till halv elva, 340 kr rikare och glad och nöjd. alice var så söt när jag kom: "tilda, tilda! jag måste berätta något magiskt som hände idag! min kompis seth stod helt stilla, och så plötsligt snubblade han över ett osynligt snöre!!!!"
igår städade jag ur hela min garderob, rensade som fasen, gav en del till ellen, slängde en del och en del får åka till hulda. det behövdes vill jag lova. får numera plats med mina kläder, woho! tittade på det australiensiska "farmer wants a wife", det programmet är en riktig höjdare alltså. undrar om det var sverige eller något annat land som började med det egentligen. övningskörde lite också, och på kvällen åt vi god middag med oxfilé, sen blev det nästan hela da vinci-koden och ostbågar.
idag har jag solat lite, övningskört lite och skrivit på mitt biologiarbete. nästan klart är det, behöver putsa på egna reflektioner och avslutning innan det är färdigt. men det känns bra! har dessutom nästan två veckor på mig innan det ska vara färdigt.

det blir en hektisk men rolig vecka, tur att jag inte har mycket skolarbete.
måndag: skola, match
tisdag: skola, uttagning till katte-spyken?, konsert
onsdag: skola, övningsköra, plugga matte?
torsdag: skola, träning
fredag: skola, BBQ
lördag: 50-årsfest
söndag: förhoppningsvis match


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0