bli mitt sista halmstrå för ett tag

imorgon har jag en sjukt lång dag, åker kvart i åtta och kommer väl hem framåt halv tio. skola, birger och match.
hela denna veckan är helt brutal.
må: skola, träning
ti: skola, birger, träningsmatch
on: skola, handbollsträning inför slaget om lund (nej jag ska inte vara med), träning själv
to: skola, glöggmys med laget
fr: skola, slaget om lund, åka till johan
förutom allt detta ska jag göra färdigt ett gammalt np i matte d till på torsdag och så är det fysikprov på fredag. imorgon ska vi troligen ha "oförberett" (förberett) kemi-"provtest" också, vilket jag inte alls pluggat på. tänkte göra de andra sakerna lite mer noga. ligger bra till i fysiken, har gjort många uppgifter men behöver göra fler om jag ska kunna få mvg på provet. vi får se hur det blir. en sak som är säker är att det kommer vara underbart att sätta sig på tåget till johan på fredag eftermiddag. jag längtar.
nästa vecka blir dock lika stressig. ska vara med på en hårvisning för frisöreleverna på polhem, så har fullt upp med det måndag tisdag onsdag och dessutom torsdagkväll. på måndagen eller tisdagen svenska nationellt tal, onsdagen är begravningen och sen ska jag kanske hinna med ett biotekniksprov där i dagarna också. men det kommer säkert gå alldeles utmärkt. det brukar ju göra det.

nog klagat för idag. nu vet ni iallafall varför bloggen kommer hamna i andra hand. eller kanske i första när jag vill ha en bra ursäkt att slippa plugga. eller kanske dålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0