gråter du? du smakar salt

lyssnar på kent, det är fint. träffade agnes och shoppade inget idag, det var bra! och sen kom malin och måns, också bra. skrev på jobbavtal, 105 kr/h, finfint! i det stora hela har det varit en bra dag helt enkelt.

irriterar mig lite på folk som skriver saker dåliga saker om sig själva bara för att få kommentarer om att det är tvärt om. mycket onödigt.

imorgon är det en ny dag, en onsdag. då är det nationellt prov i 5-6 h (har fått lite olika bud). nej tack säger jag, men känner jag mig själv rätt är jag klar efter 3 h och ändå nöjd. brukar inte ha så svårt just för att skriva uppsats. har laddat upp med nötter och ska snart skala och klyfta lite clementiner också, och läsa de texter jag inte kommit genom än, titta lite på reflektionsfrågor osv. det kommer gå bra.

på kvällen ska vi träna, det ska bli väldigt kul. hoppas det går bra, annars blir det inte alls lika kul. och kanske fika med jagge och nille på eftermiddagen, jag hoppas på det!

och sist men inte minst, min älskade älskade johan, tack för att du finns. du är världens bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0