hundreds and hundreds of pages

vädret idag alltså. snacka om att hösten kommit - allt är grått utomhus, det blåser riktig snålblåst och inte en solstråle eller ett löv på träden så långt ögat kan nå. tjugo i tre när vi slutade hade det redan börjat mörkna. undra på att folk blir deprimerade vid denna tiden på året.

var hos optikern efter skolan och fick reda på att synen blivit sämre både på höger och vänster öga så det kan vara förklaringen till min huvudvärk, bara att hålla tummarna om en månad när jag får mina nya linser. can't wait. för övrigt en bra skoldag, börjar faktiskt lossna lite på fysiken nu, känns skönt!

har föresten inte skrivit om hur glad jag är över att birger och rebecca äntligen blivit ett par! så himla kul att birger äntligen har hittat rätt. dessutom skönt med ett långdistansförhållande till (även om jag tycker synd om dom), någon som fattar och inte suckar åt en (jo, jag vet att ni gör det. även om ni inte säger det så vet jag att ni gör det i smyg, varje gång jag ska iväg eller måste tacka nej till något).

eftermiddagen har i övrigt bestått av en fortsättning på samhällsplugget, har skrivit färdigt min sammanfattning, nu har jag tagit en liten paus för att göra en kopp te och sen läsa genom och försöka lära mig det jag skrivit. wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Klart vi suckar Tilda men det är bara för att vi saknar dig! :( Har skrivit flera olika meningar här efter men alltsammmans låter fel.. svårt att förklara. Det är iallafall inte alls meningen att du ska tycka det är jobbigt.. i så fall får du säga till så vi kan prata om det <3

2009-11-03 @ 21:35:59
URL: http://projectme.blogg.se/
Postat av: Birger

Tack Tilda :)

2009-11-04 @ 23:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0