om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd

jag gillar winnerbäck mer och mer för varje gång jag lyssnar på det nya albumet, härligt! lyssnade på en låt på kentalbumet, jag gillar inte det. får väl ge det en ny chans när jag är på rätt humör.

det var jättemysigt igårkväll, rebecca var hur söt som helst. vi tittade på körslaget, våra kära lundapojkar gick vidare ännu en vecka och har nu tagit sig fram till finalen. gyllene guldbruna ögon (eller daniel?) satt som en smäck! när körslaget var slut tittade vi på pippi på de sju haven, faktiskt väldigt kul, längesen jag tittade på det.

idag åkte jag, mamma och ellen till ikea, tillsammans med resten av södra sverige och danmark. herre gud vad mycket folk! vi fick iallafall inhandlat mycket, impulsköpte en hel servis bland annat, och sen lite bordstabletter, nagelborstar, klädrulle, kudde, kuddfodral osv. en trevlig dag, men känner mig hyfsat färdig i huvet nu! ikväll ska vi äta räkor, mmmm vad gott. igår åt vi förresten min nya favoriträtt - fläskfilé med roquefordsås. holy macaroni vilken maträtt!

imorgon fyller ellen år, så trots att jag har sovmorgon och kunde sovit till tio får jag gå upp halv sju. HALV SJU?! det är inte mänskligt. inte när man borde sova tre timmar till iallafall. ska ta mig en springtur på förmiddagen så jag kan ägna eftermiddagen åt lite städning och sen så småningom mormor och morfar. borde definitivt plugga matte också så ulla blir glad, får se hur det går med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0