vi känner varandra genom tusen fenomen

winnerbäcks nya album är väldigt kentlikt, särskilt första låten, järnvägsspår. jag gillar det dock, jag gillar ju kent också. maria gav mig en biljett till valfri konsert i födelsedagspresent så vi ska se winnerbäck om två veckor, jag längtar något grymt! det kommer bli magiskt, jag vet det redan.
kent släppte nytt idag också, röd, tidningarna skriver bra, bloggarna dåligt. orkar inte riktigt sätta mig in i det ikväll, det får bli en annan dag, gillar aldrig kents album på första försöket. hittar fortfarande låtar som jag inte riktigt fastnat för innan men som helt plötsligt bara känns rätt. tänkte också lyssna lite på death cab for cutie, det var längesen och jag saknar dom lite. jaha, tre musiktips bara sådär, det händer minsann inte varje dag!

äntligen är den här sjukt långa skolveckan slut. slutade tidigt igår och idag men fick stanna i skolan, igår för uttagningar till handbollen och idag för fika. en jättemysig eftermiddag idag med malin agnes och jenny, längesen jag träffade alla tre så det var en lyckad eftermiddag! testade det nya caféet vid sf, väldigt mysigt men ganska dyrt. värt det då och då iallafall! ikväll stod jag och lottie i kiosken på sandbycupen, galet vad mycket det var att göra ett tag! trodde jag verkligen inte. alltid kul att träffa lottie iallafall, även om det var skönt när våran avlösare kom efter tre timmar!
det känns verkligen helt underbart nu. från och med nu och en dryg vecka framåt ska jag bara ha kul. imorgon ska vi ha myskväll hos birger, ska få träffa rebecca på riktigt vilket ska bli superkul. på dagen ska jag nog träffa malin och amanda varsen liten stund, ska också bli jättemysigt, saknar amanda efter att hon blev sjuk av vaccinet. i veckan ska jag njuta av att inte ha några prov och redan ha gjort labbrapporten till på fredag, dessutom d-dag på tisdag och öppethus på onsdag vilket ska bli kul, se ellen och hennes kompisar små och osäkra på stora spyken haha. på torsdagnatt kommer mina små dalpojkar med johan i spetsen och sen blir det full fart hela helgen med party fredag och bowling/filmkväll på lördag med peace and love-gänget. tror det kommer bli en riktigt riktigt kul helg, jag hoppas iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0