at least seven nights a week killing time

jag är hemma från grekland! eller i onsdags, men ja. så himla bra vi har haft det, ca 27 grader i skuggan om dagarna och sol varje dag. helt perfekt, inte för varmt, inte för kallt och bara helt underbart.

väl hemma kastades jag rakt in i verkligheten, religionsprov och -inlämning stod på schemat. blev klar med inlämningen i onsdags på flyget och religionsprovet var igår, så slapp plugga igårkväll, skönt. idag fick jag reda på att kemiprovet på tisdag kommer vara asstort, och att vi ska ha svenskaredovisning på tisdag, samhällsinlämning på onsdag och den sedan tidigare bestämda religionsredovisningen på fredag nästa vecka. alltså jag orkar seriöst inte, jag hade verkligen sett fram emot en lugn och riktigt mysig helg hos johan, nu blir det fullspäckat med plugg. även om jag har planerat att göra svenskan och samhällen innan jag åker ikväll så har jag hela kemin kvar som måste göras. suck.

idag kom mustaschen ut, spyken och kattes gemensamma skoltidning. en eloge till chefredaktör august! riktigt bra jobbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0