but when you look at them and you see that they're beautiful - that's how I feel about you

en helt vanlig skoldag, ovanligt långsam bara. sov mer i natt, men har nog inte riktigt tagit igen mig än, varit trött och trög hela dagen. särskilt biotekniken kändes som minst 12 timmar. fick iallafall reda på vad vi ska ha till provet nästa vecka vilket såklart är positivt.

religionsredovisning och matteprov på torsdag, annars är det en lugn vecka. ja, förutom att bioteknikprovet är nästa vecka då förstås. känner inte för att panikplugga dagen innan, vill skriva provet och inte behöva oroa mig för att få tillbaka det. damnit, det ska bli skönt med lov. och det ska bli skönt när uppkörningen är över. måtte jag bara klara det också, mitt psyke fixar inte att misslyckas.

har väldigt lite att skriva om faktiskt, förutom skolan. birger visste inte att vi skulle till paris på höstlovet så antagligen har jag inte berättat det, men här kommer det då: vi ska till paris på höstlovet! måndag-torsdag, jag och familjen, plus pappas bror med respektive och syster, och dessutom några kusiner. ska bli mysigt, tråkigt att lämna johan ensam hemma bara. men han klarar sig, min duktiga pojkvän.

fast förresten. idag blev jag trött på honom. förra måndagen fick han hem sitt nya abbonemang från tele2, men inte koden. idag hade den fortfarande inte kommit, "sjukt dåligt" tänkte vi. ikväll när jag satte mig vid datorn och pratade med johan avslöjade han att han hittat koden - man skulle skrapa en ruta (vilket jag sa från början - "nä jag vågar inte, tänk så får man inte skrapa den!") och där under var koden. suck. jaja nu kan man iallafall kontakta honom igen, skönt tycker jag <3

nähäpp, dags för noblesse, mineralvatten och bioteknik! får bli en tidig kväll ikväll.

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Paris? :(

2009-10-13 @ 22:26:38
URL: http://projectme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0