every morning was so precious

lyssnar på riktigt bra, lugnande musik och njuuuuuter. har förmodligen haft den bästa dagen på riktigt länge idag.
vaknade hyfsat utvilad efter 8 timmars sömn, gick och la mig redan kvart över tio igår och somnade inte långt därefter, vilket verkligen behövdes. åkte in till stan, hade en kort uppvärmning innan uppkörningen tio i nio. blev godkänd utan några kommentarer, varken positiva eller negativa, men det var så himla himla skönt. fick världens huvudvärk efter då alla spänningar från flera månader tillbaka släppte, men till och med det var skönt, förlösande på något vis.
vid tio var jag tillbaks på skolan. massa kramar, grattis och en varm macka senare var det fysik, lunch och efter det matte, där jag fick reda på att jag fått mvg på både kemi- och matteprovet vilka var riktiga tveksamheter för min del, så himla härligt! var för övrigt allmänt hyper och kunde inte räkna så mycket, gick runt och samlade in skräp från kakorna osv. möjligen en sockerkick eller kanske något annat, vad vet jag. på svenskan hade vi redovisning som faktiskt gick riktigt bra. efter svenskan skulle jag köpa en godispåse men det slutade med att amanda köpte både en till mig och en till sig - tack sötis!! efter det var det bara bioteknik kvar där man fick gå hem och plugga om man ville vilket jag gjorde, så kom hem en halvtimme tidigare, skönt!
när jag kom hem tog jag tag i mig själv och sprang min runda (my, säger som hille - man får ju dåligt samvete när du är så flitig! <3). faktiskt väldigt skönt när man verkligen gör det. efteråt körde jag situps, armhävningar och rygglyft på badrumsgolvet. tog en lång varm dusch innan jag skulle ge mig ut på första bilturen helt ensam, skulle skjutsa ellen till träningen. haha det låter som världens grej, men det var inte så spännande, förutom att det är grymt härligt att få köra ensam. det bästa är att man kan köra lite för fort utan att någon klagar!
nu sitter jag och bävar inför biotekniksplugget men det känns ändå helt okej. jag taggar halloweenfester och njuter av livet helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0