from paris to berlin

johan är här, vi sitter i soffan och myser och tittar på top model för att mamma vill, haha. dricker julmust och ska snart plocka fram chips, mums.

igår spelade jag match på dagen, träningsmatch mot skurup inomhus på konstgräs. riktigt roligt, verkligen! gick bra också, spelade riktigt bra stundtals, sämre andra stunder men i det stora hela en helt okej match bortsett från en megatabbe jag gjorde någonstans i slutet. jag tvingade med johan till matchen, mutade honom med kakor, saft och clementiner. på kvällen var jag, malin och johan (och fler såklart) hos jeppe, utklädda och fina. det var trevligt men vi stannade inte så länge, var trötta efter den långa dagen och behövde komma hem och sova :)

idag har vi mys heeela dagen lång. låg kvar riktigt länge i morse och njöt av extratimmen vi fick från vintertiden. tittade på harry potter, packade till imorgon, handlade, tittade på grey's och nu sitter vi här.

det händer så mycket skit runt omkring mig för tillfället. skönt att inte vara inblandad så mycket.

imorgon åker jag till pariis, härligt härligt härligt! kommer sakna johan bara, känns dåligt att lämna honom hemma men simon tar nog hand om honom :) vi hörs people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0