här kommer kungen av ingenting alls

jag mår inte bra. har världens huvudvärk och är helt igentäppt i bihålorna. helt osugen på att sitta på tåg hela natten. ska dock bli helt underbart att få kasta sig i johans famn imorgonbitti.

idag var det skolfoto. vi hade bestämt att alla skulle se riktigt RIKTIGT riktigt glada ut. vet inte hur det gick med den saken. det lilla fotot de tar för att se vem som är vem avslöjade en hel del poser. suck. tog porträttfoto också, och ett med amanda och sally, de blev faktiskt ganska bra båda två! jag lyckades helt okej på matteprovet, helt klart över förväntan, och på religionen hann vi inte redovisa så det blir nästa vecka. när jag kom hem städade jag ovanvåningen, packade och skrev jättelång (eller ja, längre än vanligt) loggbok idag om tryckeri osv, ändå bra jobbat tycker jag. har dock inte pluggat bioteknik, vilket jag planerat att jag skulle göra idag. damnit. fast kvällen är inte över än. 2.5 timmar kvar tills jag ska åka, så hinner väl med bioteknik också..

nu ska jag ta sinova, nässpray och alvedon, dricka en kopp te och eventuellt plocka fram biotekniksboken.. fast det finns säkert något intressantare på tvn, datorn eller någon annanstans. suck.

Kommentarer
Postat av: ines

men tåget blir ju najs för du har TWILIGHT!! =)

2009-10-15 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0