men du måste väl ändå mena nåt

jag är jättetrött och har en dunkande huvudvärk på lager, har försökt bota den med två alvedon men det gick sådär. får se om springturen kan råda bot på den istället. efter jag sprungit och duschat kommer maria och hämtar mig så åker vi till nova en stund :) ska bli jättemysigt! sen behöver jag plugga matte också, får bli när jag kommer hem ikväll.

igårkväll var jag, inessa, amanda, sara och birger hos jesper och kollade på fotbollen. katastrofmatch. som tur var fick körslaget oss på bättre humör, annertz är oslagbar!

veckan kommer bli fullspäckad, körlektion morgon och eftermiddag både måndag och onsdag så blir 7-18 dagar, på måndag ska jag fika med malin också och på onsdag ska jag vara barnvakt och på torsdag är det matteprov. förhoppningsvis hinner jag plugga mycket bioteknik i veckan också så jag slipper göra det hos johan i helgen, åker dit på torsdag, jag längtar! och jag längtar till lovet, hade varit på sin plats med lite ledighet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0