quite merrily baby

klarade teorin idag! 62/65, och de felen jag fick var inte särskilt allvarliga. skönt! bara uppkörningen kvar att oroa sig över.

sitter i fåtöljen under en filt och myser, luktar gott från köket, blir pasta med kantarell och skink-sås, så himla gott! tittar lite halv på america's funniest videos, idag var det folk som tappar löständer vs. kvinnor som sitter i stolar. faktiskt riktigt roligt. blev precis storm och regn ute, mysigt med träning.. men det är sista grästräningen för i år, så det är bara att pallra sig dit.

förresten har vi bokat prag i veckan, 12 maj bär det av! ska bli riktigt kul, ser fram emot sista terminen i trean. fast egentligen gillar jag att gå i skolan. det är jobbigt och drygt, men oftast är det faktiskt väldigt kul, även om jag klagar mycket. jag borde sluta med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0