she doesn't have to know

sov väldigt få timmar i natt, iallafall med mina mått mätt! fick ihop ca 6 timmar, så har varit supertrött och virrig hela dagen. huvudvärken från igår har hängt i också, jag blir så trött på det. backade in i mitt livs första stolpe i morse, men någon gång ska det ju göras också. har haft två körlektioner, gick helt okej i morse och inte alls bra i eftermiddags. dessutom hade jag tagit fel på tiden så min körlärare ringde och frågade vart jag tog vägen, varpå jag fick springa ner till körskolan. efter körlektionen träffade jag malin och köpte en supermysig tröja som jag tänkte ha på skolfotot på torsdag. mysigt att träffa malin också!

framåt fredag ska det tydligen snöa här i skåneland. tur att jag ska norrut, där ska det iallafall inte komma någon snö. jag och johan ska se flickan som lekte med elden, ska bli riktigt spännande, hoppas den är bättre än första!

ikväll ska jag dricka te, läsa bioteknik och lyssna på anna ternheim. fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0