tell you to run

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. känns som att min inspiration står helt stilla för tillfället.

idag känns allt jobbigt. förmodligen för att jag sovit för lite se senaste två dygnen och har haft en väldigt lång dag, åkte hemifrån tio över sju och kom hem halv sex, men ändå. känns som att jag glider ifrån folk, särskilt malin, jag saknar dig!! känns som att samhällsinlämningen idag var helt värdelös och att jag förmodligen börjar samhällskunskap a med ett g. känns som att matteprovet nästa vecka kommer gå dåligt, trots att jag nästan är ifatt i räkningen nu. och när jag kom hem efter min elvatimmarsdag hade både mamma och ellen snäst av mig inom 10 minuter, det är inte heller någon höjdare. och så saknar jag ju johan såklart. men det är ju i och för sig precis som vanligt.

fast bra är att jag och amanda gjorde projektplanen idag. och att det är grey's anatomy ikväll, och att det känns riktigt bra inför teorin imorgoneftermiddag.

var hos johan i helgen förresten, vi hade riktigt mysigt, var ensamma hemma i lördags, så vi lagade god mat och kröp ner i soffan framför körslaget. i söndags bakade vi massvis med kanelbullar, mums! riktigt bra blev dom faktiskt. så vi åt massor såklart. och jag hade ont i magen av all deg. såklart. att man aldrig lär sig. i måndags var jag med honom i skolan, de är så gulliga allihop. sen åkte jag nattåg hem på kvällen och kom hem sju, åkte till skolan åtta och gick till tjugo över fyra, full fart hem och till säsongens sista match, förlorade med 2-1 men spelade riktigt bra stundtals!

förresten har jag och johan varit tillsammans 14 månader idag, grattis älskling :*

Kommentarer
Postat av: johan

hihi grattis själv min älskling! :D<3

2009-10-08 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0