I'll wrap it in a ribbon and a bow

jag sitter och njuter av att inte behöva gå och lägga mig. d-dagar är det bästa jag vet, på ett sätt är det så skönt att vara ledig när ingen annan är ledig, det blir inte så mycket press på att göra saker och man kan ägna tid åt det man verkligen behöver - plugga, ta det lugnt, ta hand om sig själv, fika eller vad som helst. lite som bussturer - man kan ändå inte göra något annat än att bara vara på bussar, vilket gör bussturerna till mina gyllene stunder varje dag. så länge jag inte får oväntat sällskap förstås. helst ska det bara vara jag och min ipod, förutom det är jagge bästa bussällskapet.
imorgon ska jag sova ut tror jag, har inte blivit mycket av med det i helgen. dessutom ska jag läsa kafka, processen. tror den är helt okej när man väl kommer igång, känns som en bok man bara behöver ta tag i. på eftermiddagen ska jag fika med malin och agnes och framåt kvällen blir det träning.

på onsdag åker pappa till helsingfors på turné och blir borta till söndag. efter det är han i stockholm varje helg fram till jul. det känns jättekonstigt. visserligen kommer han att vara hemma på fredagkvällarna, men ändå. han brukar jobba helger men han är alltid hemma på dagarna. usch ja. tråkigt nog vänjer man sig fort.


Kommentarer
Postat av: Amandaep

Han kommer ju vara hemma på vardagarna också så det blir nog inte så farligt som det känns just nu. Kram

2009-09-08 @ 09:54:17
URL: http://projectme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0