learn to sing along

bra resultat på matteprovet vi fick tillbaka och lyckades hyggligt på kemin - skönt. svenskan däremot, analys på processen är inte min bästa gren och det gick nog inte jättebra, men nu är det iallafall över. ännu skönare. gjort idéskiss till projektet idag och samhällsredovisningen, skippar att simma till förmån för bioteknik och körteori på hålan imorgon, kan nog behövas ändå. ska öva lite med birger och inessa också till samhällen.

birger klagar på att min blogg bara handlar om hur träningen gick och hur jag har det i skolan men så är det ju också allt jag gör. och saknar johan förstås, men det tycker han också är för vanligt. vet inte vad jag ska skriva om egentligen. sitter och lyssnar på min spellista jag gjorde till 18årsmiddagen, riktigt mysig med massa gamla och nya godingar som lady stardust, pump it och the way I are. narre.

Kommentarer
Postat av: Amandaep

dåligt med uppdatering sötis, vad ska jag nu läsa när jag ligger här hemma i sjuka? :(

2009-09-18 @ 12:02:05
URL: http://projectme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0