love me, love me

jag är trött. så in i bänken. kräftskivan i onsdags blev lyckad, riktigt mysig, bilder finns (förhoppningsvis) snart på inessas facebook. var hos agnes igår, blev lite senare än jag tänkt mig och kom inte i säng förrän ett, inte så sent i sig men skulle upp sju i morse och de där lite för få timmarna känns nu.

anledningen till att jag skulle gå upp så tidigt var hardebergas årliga loppmarknad, och eftersom att jag skulle vara barnvakt vid tio fick jag hjälpa till genom att plocka upp istället. så klockan åtta, utan regnkläder, var jag i hardeberga och började plocka upp grejer på borden. fy fan vad folk skänker vidriga saker alltså. mitt värsta fynd var en toalettborste - använd. fy fan alltså. vid halv tio kom mamma och hämtade mig och jag åkte snabbt hem och bytte kläder innan jag cyklade bort till de små barnen och började barnvakta. då det regnade nästan hela resten av dagen låg vi inne och tittade på film - the mask 2, björnbröder och beemovie stod på schemat - vilket var väldigt skönt och mysigt och välbehövligt.
vid halv fem kom föräldrarna hem och jag cyklade hem och tog en snabbdusch innan jag körde iväg till johanna - grillkväll stod på schemat trots vädret. vi lyckades riktigt bra och maten var god och sällskapet det bästa som alltid. mycket att prata om då vi inte ses så ofta, dags för bättring!

nu är jag jättetrött iallafall och imorgon ska jag eventuellt ta tag i mig själv och börja läsa processen av kafka. suck. annars blir det en lugn dag framför tvn eller något. hade också varit skönt. sovmorgon blir det iallafall definitivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0