some say love it is a razor

vi hade bara en lektion idag då samhällen var inställd, så när jag kom hem vid ett fanns det ingen återvändo - det var dags att packa upp väskan. japp, sen jag var hos johan. jag har dragit mig för det, vill inte riva upp allt, känna lukten och komma ihåg hur underbart vi haft det i sommar. men så var det då dags. jag är glad att jag skjutit på det. det var precis så jobbigt som jag föreställde mig det och det luktade precis så mycket johan som jag trodde det skulle göra och för en vecka sen hade jag inte pallat för trycket, jag hade förmodligen brutit ihop totalt. nu klarade jag det, att svälja och bara göra det, men fy fan vad jobbigt det var. johan jag saknar dig så himla mycket.

Kommentarer
Postat av: johan

jag saknar dig så det gör ont <3

2009-09-03 @ 15:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0