time to say goodbye

jag älskar min kropps timing. idag vaknade jag med feber och ont i halsen. perfekt. körde till mormor iallafall, gick faktiskt riktigt bra både på dit och hem-vägen och det var kul att träffa dom. ikväll blir det ändå fest trots sjukan. iallafall ett tag. börjar känna mig mer febrig nu, jag orkar inte. ska kolla tempen, ta en kopp te och sen göra mig i ordning. inte alls sugen längre. jävla mögskit. hoppas det blir bättre sen iallafall.

funderar på att se lagets match imorgon. får se när jag vaknar, måste plugga fysik som attans. fick ett piggt sms från birger innan, det var iallafall trevligt! och så ska jag och amanda baka såklart, det ska bli mysipys :)

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Jag funderar också starkt på att se matchen. Men det känns som om den bryter av sådär jätteolägligt. Jag måste plugga en massor med fysik liksom (har inte gjort ett smack, suck). Vi ses imorgon om du inte är allt för sjuk, kram! <3

2009-09-19 @ 23:52:33
URL: http://projectme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0